Translate

sobota, 27 kwietnia 2013

20. Prezenty dla bliskich i pierwsze rozdanie!

Dzień dobry!

Podczas wczorajszego szaleństwa znalazłam chwilę na zakupienie drobnych prezentów dla mojej mamy (portfel, bransoletka, wisior i kolczyki)


oraz dla moich dwóch najlepszych przyjaciółek po takim oto zestawie (portfel i zestaw małych kolczyków)- mam nadzieję, że się ucieszą :P

Na tak wielu blogach czytam o Polskiej wersji Women's Health, że kupiłam sobie swoją własną wersję, oczywiście brytyjską wersję, anglojęzyczną.
Na okładce niejaka Brooklyn Decker, znam ją z jednego filmu.

  A teraz okładka polska- łudzące podobieństwo, nieprawdaż? ;) Ciekawe czy na każdej kolejnej okładce będą aż tak podobne do siebie gwiazdy, nawet podobnie ubrane :P


A tu klika zdjęć z anglojęzycznej wersji.





Tak, tak bez obaw, gdy znajdę już czas (np. w samolocie podczas 3 godzinnego lotu) na pewno napiszę jakieś ciekawostki zaczerpnięte właśnie z tej gazety. 

Powiem szczerze, że czytywałam Shape od 3 lat (każdy egzemplarz). Women's Health kupiłam ze zwykłej ciekawości, ale jak na razie bije Shape pod każdym względem.

Aaaa i na koniec. Podczas pobytu w Pl chciałabym zrobić rozdanie, a konkretnie przedmiotem rozdania będzie ten oto magazyn. Co musicie zrobić? 
1. Napiszcie o moim blogu w swojej notce.
2. Dodajcie mnie do odwiedzanych/ linków czy co tam macie na blogu.
3. Napiszcie w komentarzu pod tą notką dlaczego wy zdecydowałyście się na zdrowszy tryb życia i ćwiczenia, dlaczego i po co to robicie, co wam to daje, co jest waszą motywacją, jakie macie sposoby na odreagowanie stresowych sytuacji?
4. Zalajkujcie moją stronę na fb

Najlepsza wypowiedź zostanie nagrodzona anglojęzycznym magazynem Women's Health May/June 2013!! 

Czekam z niecierpliwością na wasze wypowiedzi!

6 komentarzy:

  1. Ciekawe jak WH przyjmie się u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieska biżuteria jest cudna! :)
    a okładka faktycznie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw dla mamy świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z checia przylaczylabym sie, ale nie mam konta na fb

    rozczarowal mnie polski numer women's health

    OdpowiedzUsuń